søndag den 8. juni 2014

Champagnebrunch

Det uformelle billede
Jeg HADER farewell parties - især hvis det er mig, der skal sige farvel og det er til nogle mennesker, som jeg er kommet til at holde af. Når jeg skriver hader er det selvfølgelig fordi, at jeg er super dårlig til at sige farvel. Jeg bliver så berørt, og tårerne kommer, uanset hvor meget jeg forsøger at holde dem tilbage. Så da fredag var min sidste circuit trainings time frabad jeg mig noget i den stil. Jenny, træneren, fandt i stedet på at invitere til champagne brunch og lade det være på gensyn efter sommer-arrangement. Den var jeg med på.
Vi mødtes som sædvanlig kl. 9 til en times træning. Derefter fotografering og efterfølgende brunch. Champagnebrunch er mest kendt fra 5-star hoteller og indebærer en frygtelig masse dejlig mad. Det bestræbte vi os på at efterligne - med succes. En helt igennem kanon morgen og formiddag.
Mens jeg skriver det her, kan jeg så mærke, hvor vemodig jeg bliver over, at jeg ikke skal se disse kvinder igen. Nogle af de bedste timer her i Maputo er tilbragt sammen med dem. Fantastisk at jeg rendte ind i det hold og de kvinder. Et evigt minde, der vil bringe smil om munden - og desuden bragte mig i mit livs form.

Nederst til højre: Monkey bread. Uforskammet dejlig ting der minder om en ting mellem brunsviger og kanelsnegle.
http://kanelkage.dk/kanelkage-opskrifter/monkey-bread-godt-amerikansk-kanelbroed

Lige oven for Nutella-cookies. Endnu mere uforskammet gode kager.
http://www.ambitiouskitchen.com/2012/09/nutella-stuffed-brown-butter-sea-salt-chocolate-chip-cookies-my-favorite-cookie-ever/
Kalorieindholdet snakker vi ikke om.
Det formelle billede.
Desværre var flere allerede taget på sommerferie, så vi er ikke fuldtallige.
Fra venstre England, Canada, Sydafrika, Danmark, USA, USA og USA.
Brunchen arrangeres.
Skål i champagne - nogle mixet med juice.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar