tirsdag den 23. juli 2013

På vej til Maputo

Så blev det i dag - den 23. juli 2013 - at jeg skulle begynde at skrive på vores - min - nyeste blog på stammen: Bastrups Maputo. Jeg sidder godt nok i Danmark lige nu. En vidunderlig solskinsdag. Jeg starter bloggen op nu, så I kan følge mine sidste dage i Danmark, op til afrejsen, og så ellers under vores udstationering i Maputo.
Jens er flyttet og henter vores yngste datter på 13 år, Stella, her i slutningen af juli. Jeg venter indtil jeg har sagt farvel til vores ældste datter, Sarina på 15 år. Hun rejser den 7. august 2013 til Houston, Texas, hvor hun skal være udvekslingsstuderende med YFU i det kommende skoleår. Hun har sin egen blog www.houstonup.blogspot.com, men jeg kommer helt sikkert til at skrive om hende her også.
Jeg har planer om at skrive på bloggen hver uge. Om stort og småt. Om praktiske ting og oplevelser. Om hverdage og om ferierne. Om det jeg ser og tænker - og filosoferer over.

PS. Når jeg skriver "nyeste blog på stammen" skyldes det, at jeg har flere blogs fra vores tidligere udstationeringer: www.bastrupssrilanka.blogspot.com og www.bastrupsdhaka.blogspot.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar