søndag den 1. september 2013

Om jer - læsere

Blogger.com - systemet jeg skriver bloggen i - giver mig mulighed for at trække statistiske oplysninger om jer læsere. For at I ikke skal gå rundt og tro, at jeg ved noget om jer, som I ikke selv ved, så får I hermed et referat af de informationer systemet giver mig.

Heldigvis konstaterer jeg, at på tiden er Sarina den flittigste læser <3 Ikke at systemet giver mig den eksakte oplysning. Jeg konstaterer det ud fra antallet af sidevisninger i USA, hvor jeg ikke kender så mange ud over Sarina.


Bloggen læses i 11 lander, herunder Rusland, hvor jeg dog ikke kan komme i tanke om, at jeg kender nogen. Flertallet af læserne befinder sig i Danmark. 

Flertallet af jer bruger Safari som browser (42%), dernæst kommer Internet Explorer brugere.

36% af jer læser bloggen over iPhone, mens 11% af jer har andre mobiler (Android). 29% læser fra Windows. 

Statistikken vidner om, at den mere er skabt for Bloggers skyld end for min skyld, men fint nok med den åbenhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar