tirsdag den 24. september 2013

Pas



Hernede render jeg rundt med mit pas på mig hele tiden. Det er kun indtil jeg får min permanente opholdstilladelse. Så jeg kan bevise hvem jeg er, og at jeg har lov til at være her. Nu har jeg så to pas. Et gammelt med mit mutiple visa til Mozambique, og et helt nyt uden noget i. Det gamle udløber først i 2018, men der er ikke flere sider tilbage i det. Diverse visa og stempler har fyldt det op. Når vi krydser grænsen til Sydafrika går de jo også helt amok med deres gammeldags stempler. Først ved den ene grænsepost. Så ved den anden grænsepost, og igen de to steder når vi skal retur til Mozambique. Så inden jeg skal have min opholdstilladelse hernede, måtte jeg hellere få et nyt pas. Jeg har været ved den danske ambassade her i Maputo og bestille og få det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar