tirsdag den 20. maj 2014

Hverdagsbilleder II

Denne besked er MEGET velkendt for os.
Netforbindelse - eller rettere mangel på samme - fylder unægteligt meget i vores hverdag. For det meste har vi strøm og netværksforbindelse, men den er så langsom, at det nogle gange næsten kan være ligegyldigt at have den. Jeg er så naiv at tro, at i dag virker det nok helt okay. Vi har en 6Mbps forbindelse, men løbende speedtests viser, at vi nogle gange ligger og roder nede på 0,2Mbps. I det hele taget er netværksforbindelse dyrt hernede, så vi downloader ikke bare film og programmer. Ja, faktisk frasorterer vi mange youtube film også.

Når forbindelsen er god, er der nogle ting, der fylder i min hverdag. De kommer her:

Her et billede af forsiden i WhatsApp med mine kontaktpersoner.
WhatsApp, en app, der gør det muligt for os at sms/chatte med Sarina
- endda gratis når vi er i huset og dækket ind af wi-fi.
Denne app har givet rigtigt mange gode snakke med Sarina.
Faktisk bedre snakke end på Skype, fordi sms-formen opfordrer til mere fri og impulsiv snak.

Her forsiden på min Saxo Reader, hvor jeg læser danske e-bøger.
Mine danske e-bøger handler jeg fortrinsvist hos Saxo.
PS. Her er Svalens graf min ynglingsbog.
Her forsiden på min Kindle - læseren til Amazons e-bøger.
Mine engelske e-bøger handler jeg fortrinsvist hos Amazon.
PS. Her har Wave, North Star (non-fiction) og Ray Kluuns børger gjort størst indtryk.
North Star kan jeg læse igen og igen.
Endelig forsiden på min iBooks på min iPad,
hvor jeg for øvrigt læser alle mine e-bøger. Jeg har ingen decideret e-bogslæser.
PS. Her har Unboss givet mig mange gode og anderledes perspektiver.

Og så selvfølgelig bloggen her.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar