onsdag den 1. januar 2014

Nytårsaften 2013

Endnu engang godt nytår alle sammen.

Vi havde en dag og aften med læsning af mange gode nytårshilsner fra nær og fjern og med Facetime og Skype med venner og familie. Det gjorde mig faktisk helt opstemt med al den kontakt. Sådan varm i hjertet og glad i låget-agtig. Tænk sig, alle de dejlige mennesker jeg kender.

Stellas farverige og velsmagende rejecocktail
 Stella stod for forretten: Rejecocktail med blandt andet friske rejer og avocado herfra. Jens stod for hovedretten: Marineret oksemørbrad, hasselbackkartofler og bearnaise sauce. Jeg stod for desserten: Chokolademousse med frisk mango. Alt smagte fantastisk undtagen desserten. Jeg havde ellers fået fat i 70% chokolade, men smagen var ikke i orden, og slet ikke sammen med pisket langtidsholdbar fløde. Så hele fem vagter på vores gade fik dessert i går aftes. Ja, jeg ved jo ikke, om de smed det ud, da jeg var gået inden for.
Godt ntår!
Vi lytter til dronning Margrethe på P4.
Hun hakker dog noget i det, og det skyldes ikke forbindelsen.
En dejlig Skype med en kær ven af familien på Sri Lanka.
Her ses et udpluk af de dejlige mennesker i Nyborg, som vi facetimede godt nytår med.
Jens, Stella og jeg er "inde i" iPhonen.
Flere billeder fra Nyborg - af de personer vi ikke kan andet end elske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar