søndag den 2. februar 2014

Søndagsyoga igen

Her ligger vi lige så fint på rad og række og følger anvisningerne,
mens vi ofte får et lille puf ud i en stilling, som vi ikke troede var mulig.
En af de ting man faktisk med nydelse kan gøre i varmen, er at dyrke udendørs yoga. Og det passer fint, for verdens bedste - og hårdeste - yoga-lærer er tilbage i byen - på caféen -, og jeg kan igen komme til yoga søndag morgen. Halvanden time med Bernacio, musklerne sitrer, kroppen er nærmest øm over alt, og sveden løber.
Her har vi så Bernacio - et smuskelbundt på den gode og fine måde.
Enhver kvinde i Danmark ville dø for at have hendes bagdel.
Det her er så min udsigt, når jeg ligger og vrider og vender mig på yogamåtten.
Ikke værst. vel?
Jeg tror, at jeg har nævnt det før, men sport udendørs er noget jeg i den grad nyder. Specielt når det kommer til yoga har jeg oplevet at sidde på en balkon med udsigt til ørne, mens aberne sad få meter fra mig og kiggede - nærmest undrende - med hovedet på skrå. Imens sagde instruktøren, Maresh: "Feeeeeeeeel your body". I Nepal var det med Himalaya i baggrunden, mens instruktøren sagde: "Focus your mind". Her er det med fuglekvidre, som Bernacio forsøger at overdøve, mens hun siger de vise ord: "As long as you breath, your body can move".  Hvis jeg sætter de mange velmenende ord sammen - føl din krop, fokuser dine tanker og træk vejret - ja, så kan det vel kun gå godt.

Der er mulighed for mod lidt ekstra betaling at afslutte med en sund brunch, kreeret af caféejeren.
Mums og god søndag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar