mandag den 19. august 2013

Studerende


Når jeg ikke farer rundt og forsøger at finde ud af, hvor man køber hvad, studerer jeg. Jeg har meldt mig til Probanas mini-MBA, Diplomleder (DIP). En uddannelse på 6 moduler, som jeg skal tage online over de næste 8 måneder. Selv eksamen kan jeg tage online.
Jeg er så træt af at sidde på barstolen hjemme i køkkenet (hvor jeg sidder lige nu!), at jeg foretrækker at sidde på AISMs voksenbibliotek. De har både sofaer og almindelige stole. Til gengæld tilbyder de ingen Wi-FI. Jeg har i dag forespurgt skolens IT-chef, om det mon kan lade sig gøre at give mig adgang, men jeg tvivler på, at jeg får lov.
Jeg følges med Stella i skole om morgenen (hun møder 7.30) og planter mig på biblioteket og nyder at studere personalejura, psykologi, forandringsledelse - i det hele taget alle afskygninger af Leadership og Management. Fordelen ved intet Wi-Fi er ingen forstyrrelser. Ro til koncentration om læsningen.
Dejligt at bruge sit hoved til noget fagligt ind imellem alt det praktiske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar