søndag den 18. august 2013

Vejret

Det er vinter her, når det er sommer i Danmark og vice versa. Og solen går nordom, hvilket er forvirrende, når man skal orientere sig, men jeg vænner mig vel til det.

Som I kan se af vejrudsigten, så sker der en halvering af varmegraderne om natten. Huset er ikke isoleret, så jeg har været ude og købe mig et varmere og større tæppe. Jeg frøs så meget om natten, at jeg ikke kunne sove.

Det svinger meget med varmen. I går, lørdag, var det utrolig varmt. Stella: "Det skræmmer mig, hvis det her er, hvad de kalder vinter". Da lå vi på 35 grader.

I dag er det lidt mere "normalt", hvad det så end er hernede. Lige nu er det søndag aften, kl. er 19.30, det er 20 grader og Jens' og min første tennistime er vel gennemført. Vi er på vej over i parken og spise på en af ynglingsrestauranterne, Campo De Fiori.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar