tirsdag den 8. april 2014

Shopping i Drakensberg

Thokoziza - et udendørs sted med flere butikker.
Shopping er ikke noget for Jens. Jeg fik ham dog alligevel lokket til at stoppe ved et udendørs "sted" på vejen retur til hotellet fra lægen. Jeg havde spottet, at det kunne være et interessant sted at handle. Thokoziza hedder stedet, hvor restauranter, delikatessebutikker og butikker har samlet sig inden for samme område. Og sørme om jeg ikke fandt nogle Tsonga sandaler til mig selv. Tsonga er et sydafrikansk mærke. De syr sko, støvler og tasker og andre accessories - håndsyet læderting fra Sydafrika. Lækker, lækker kvalitet og okay design. Efter ni måneder væk fra Danmark aner jeg ikke, hvad der er mode og must have til sommer, så sandalerne blev købt ud fra komfort.

Super hyggeligt sted med nogle sjove butikker med nogle endnu sjovere ting og madvarer. Alle mere eller mindre lokalt fremstillede ting.



Her har vi så mine håndsyede sandaler fra Tsonga.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar