onsdag den 12. marts 2014

Ingen malaria

Undskyld, at jeg først opdaterer bloggen nu, men jeg har gud hjælpe mig været syg. Sidst jeg havde det så skidt var i 1997. Så nu kan Jens med et smørret grin efterligne en ynkende person. Sådan som ellers kun mænd kan lyde.
Efter søndag morgens hårde yoga (kan det snart blive hårdere da?) blev jeg allerede søndag aften øm. Om natten havde jeg ligefrem ondt, når jeg vendte mig, men det havde jo også været hård træning, hvor hun havde fokuseret på ryggen, ja, hele korsettet, og det var netop der, jeg havde ondt. Nå, men det skal nok bare trænes bort, tænkte jeg og gik til pilates. Da jeg kom hjem fra pilates var jeg fuldstændig drænet. Fik lige taget et bad og handlet det mest nødvendige og gik så ellers ind på sofaen for at ligge mig en halv time. Der blev jeg så liggende. Kun afbrudt af toiletbesøg, som jeg ikke skal redegøre for. Og så afbrudt af en tur til en privat klinik for at få taget blodprøve og få udelukket malaria. Når man bor i et malaria-risiko-land og i øvrigt bliver stukket så ofte som jeg gør, så er det noget man bør gøre, hvis man har influenza symptomer. Efter en time fik jeg det papir, I kan se på billedet, som siger, at der ikke kunne observeres malaria parasitter i mit blod. Godt så. Hjem og ellers bare sove, sove, sove.

Her onsdag godt middag føler jeg mig frisk igen.
Jeg forstår ingenting af, hvad der kom til min krop og overtog den. Jeg er sådan set heller ikke sikker på, hvordan jeg slap af med "det" igen, udover at jeg har været god til at tvinge mad og drikkelse i mig og har forsøgt to forskellige slags medicin, hvoraf den sidste tilsyneladende altså virker. Det er nu heller ikke alting man skal forstå. I'm back and I'm happy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar