torsdag den 27. marts 2014

Mia 45 år

Gaven fra Jens
Så blev det min fødselsdag :-) Jens viskede allerede tillykke i mørket, inden han rejste sig fra sengen for at tage meget tidligt nord på på grund af arbejde. Så det blev Stella, der helt alene måtte synge mig vågen og overrække mig gaven fra mine forældre. Et Tromborg sæt. Det har været min mors forkælelsesgave til mig ved de sidste mange lejligheder, og hun ved, at jeg værdsætter det.

Sarina havde i løbet af natten sendt mig en lydfil over WhatsApp med hendes fødselsdagssang og en lille, sød hilsen. Så var dagen jo godt begyndt.

Formiddagen gik med noget arbejde på en hjemmeside og forberedelser til aftenens fest. Og så lige en omgang circuit training af de hårde.

Ud og hente Stella fra skole, spille et par omgange Damerøv eller hvad det var det hed det der sjove kortspil, hun lærte mig.

Jens' gave var det impala hoved, I ser på billederne. Det er lavet i ståltråd og perler, mens hornene er lavet af "beads" - også kaldet "Teething beads", fordi zulu folket stadig bruger de små, hårde bønne-agtige frø til, når børnene får tænder. De er utroligt populære at bruge til smykker, kæder og meget andet. Jeg er vild med det hoved. Både fordi jeg synes, impalaer er smukke, og fordi materialevalget er så afrikansk, mens helhedsindtrykket er enkelt, nærmest nordisk.

Et impala hoved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar