mandag den 17. marts 2014

Klar til at blogge


Så har jeg serveret for mig selv: Caffé latte og chokolade muffin med blød karamel i midten. Mums. Muffin er ikke noget jeg sædvanligvis gør i, men Caffé latten er blevet noget jeg værdsætter midt på dagen. Det virker som en opkvikker. Normalt er jeg jo ikke kaffedrikker, så jeg når nok aldrig til at kunne drikke de der små espresso'er, som alle er så afhængige af hernede. Og som for øvrigt er så "farlige" at drikke lige før sengetid. Aldrig takke ja til en Irish Coffee efter en god middag hernede. Med mindre du har intentioner om at danse den halve nat. Du sover ikke foreløbigt i alt fald.

Anyway, jeg er klar til at blogge - om resten af Stellas fødselsdag, en strandtur til Bilene og ud fra billeder fra vores tur fra Bilene til Maputo.

Det blev aldrig til flere billeder fra Stellas fødselsdag. Jeg skrev ellers i forrige indlæg, at jeg ville vende tilbage med flere billedere. Om eftermiddagen havde hun nogle veninder på besøg. De gik en tur over i parken og hyggede. Stellas gode veninde blev til middag, som selvfølgelig blev sushi - Stellas absolutte ynglingsspise - efterfulgt af pandekager med is og sirup. Bagefter slog vi mave og hyggede og aftalte, at næste dag skulle tilbringes ved Bilene strand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar