torsdag den 27. marts 2014

Mia og Sarahs fødselsdagsfest


Så er der dækket op til 12 skønne kvinder fra byen. Jeg havde slået mig sammen med Sarah, som også lige er fyldt år, og inviteret dem vi bare gerne ville tilbringe en aften med. I stedet for at ønske os gaver, ønskede vi os, at folk medbragte lidt spiseligt eller drikkelse. På den måde skulle vi ikke bruge hele dagen i køkkenet, og vi ville få noget lækkert at spise.

Berta havde lavet sine populære rissois


Så snakkes der ellers løs - på engelsk. De her kvinder er ufattelig søde til at snakke engelsk, også selv om de skulle komme til at sidde ved siden af en landsmand. Det er noget, jeg selv er meget opmærksom på, for det kan i den grad ekskludere andre, hvis to eller flere sidder og snakker løs på sit eget sprog. Jeg synes heller ikke, at der er en forskel i humoren hos os, selv om vi spreder os over flere kontinenter.

Det er nogle ret sportslige kvinder, men jeg skulle hilse og sige,
at det da heldigvis ikke holder dem tilbage fra at drikke hvidvin og champagne i stride strømme.

Byens bedste træner. Hun er hård men god. 
Byens bedste pilates instruktør.
Jeg gik i seng kort før midnat, godt og vel træt - og med et stort smil i ansigtet. Selv om jeg måtte undvære Jens og Sarina på min fødselsdag, havde jeg fået lige nøjagtigt det ud af dagen, som jeg havde håbet og satset på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar